Tipy na prázdniny

07.07.2019

Protože jsou naše panenky děti, užívají si celé 2 měsíce prázdnin. Pokud nevíte, kam s těmi opravdovými dětmi vyrazit, zkuste to s tipy od našich panenek. Třeba se vaše dítě s nějakou z nich ztotožní...? 

! Upozornění: Nechci tady dělat reklamu. Tipy jsou místa, která mě (nebo panenky ;-)  nadchla a chci se o ně podělit s vámi.


Patriciin tip: ZOO Dresden. 

"V téhle ZOO se mi moc líbilo, protože mi připadalo, že se můžu zvířat úplně dotknout. Jou tam zajímavé pavilony a mohla jsem se i procházet mezi opicemi. Nejvíc se mi líbili sloni. Super zážitek!"

Drážďanská zoo není daleko a opravdu stojí za to. Příjemné prostředí, zajímavé pavilony, zvířata téměř na dosah ruky. Pro děti různé prolézačky a hřiště, několik restaurací a příjemný stín. Jen na parkování si musíte dát pozor, moc volných míst nebývá.

Martinův tip: Výlet na Králický sněžník. 

"Jo, cesta byla sice docela náročná, ale stálo to za to. Jde se po naučné stezce, otevírají se krásný výhledy do krajiny a nahoře je pramen Moravy, vtipná soška slona a zřícenina hospody. Super je, že se dá dojít i do Polska, je to cesta po hranici. Pro turisty jako dělaný."

Výlet je to opravdu krásný, ale docela náročný. Menší děti by to nemusely zvládnout a tím by se zkazil celý výlet. Ovšem pro energické kluky a holky a starší děti je to naprosto vhodné a dá se to stihnout před obědem (do 14:00 hodin). Nahoře je pěkný výhled, pramen Moravy na osvěžení, po celou cestu se jde po hranici s Polskem a rostou okolo ní borůvky. Na vrcholku ale hodně fouká, tak nezapomeňte mikiny na zahřátí.

Bethanyin tip: Zábavní park Líšeňáček v Brně

"V tomhle centru mě to moc bavilo. Mohla jsem si tam prolézat s kamarádkami na hřišti, skákat na trampošce, a lozit po nafukovacích věcech. A všechno venku. Bylo to fakt zábavný!"

Centrum Líšeňáček není moc velké, ale menší děti se tam zabaví. Není to ale moc vhodné na horké dny,protože jsou atrakce venku, spíše se to hodí na zamračená dopoledne, nebo na dny, kdy není takové horko - děti se stejně zpotí i tak. Dobré je, že doprovod má vstup zdarma.

Nelčin tip: zahradní party

"Minulé prázdniny pořádala Eva zahradní párty a její sestra Naďa mě pozvala. Myslela jsem si, že je to jen pro malý děti, ale jsem v páté třídě a vůbec jsem se nenudila. Moc mě to tam bavilo! Měly jsme tam fotokoutek, soutěže, hudbu, vyrábění a výborný jídlo. Byla na téma Mexiko, ale napadá mě spousta jiných možností na téma párty."

Zorganizovat malou zahradní party není problém, potřebujete jen lehké občerstvení - můžete např. grilovat, pak nějaké dekorace, tady se nebojte do přípravy zapojit děti, (koneckonců je to party pro ně), soutěže taky zvládnete vymyslet (co třeba o nejhezčí skok na trampolíně, nejdelší holubičku nebo hádání lidí podle rukou?) a hotovo. Děti budou spokojené s drinky ze šťávy s pěkným brčkem, a zatímco budou plnit úkoly, budou mít pro sebe čas i dospělí. Nebo zkuste vytvořit poklad, to je bude bavit stoprocentně, a i starší.

Tinin tip: stezka bosou nohou

"Takovou stezku si můžete vytvořit doma jako my, nebo můžete jít někam, kde ji mají. Je to fakt sranda. Projdeme se po šiškách, písku, oblázcích, kládách naskládaných vedle sebe i po větvích. My hrajeme takovou hru, které je na úrovně: 1. úroveň= projít co nejrychleji celou stezkou a šlápnou na každý povrch. 2. úroveň= projít se zavázanýma očima, když vás někdo drží co nejrychleji celou stezkou a šlápnou na každý povrch 3. úroveň= projít se svázanýma rukama co nejrychleji celou stezkou a šlápnou na každý povrch. V každém kole vypadne ten nejpomalejší a měří se čas. vyhrává samozřejmě ten nejrychlejší."

K tomu, co napsala Tina už není moc co dodávat. Pokud si nemůžete stezku doma vytvořit, jedna je na zámku Valtice, další malá v Brně-Bosonohách. Děti se na ní zabaví třeba na celé odpoledne a navíc si cvičí chodidla.




Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky