Letní party podle Nelči

22.07.2019

Ahoj lidi! Dnešní článek píšu já, Nelča. Měla jsem totiž narozeninovou party. Mám narozeniny 15.7., ale party byla 18. 7, ve čtvrtek. Přišli samozřejmě moji sourozenci, sestřenice a bratranec a vlastnice (dcery máminé sestřenice). A z kamarádů přišli Verča s Alexem. Bylo to hrozně fajn, měli jsme táborák, opékali jsme si špekáčky a marshmallows, provedli jsme kámoše po domě a hráli jsme různé hry. Večer jsme se ještě všichni dívali až do půlnoci na film. Pak jsme šli ven pozorovat hvězdy, takže jsme usnuli pěkně pozdě. Jedině Bethany to nevydržela a šla spát už před filmem. Rodičům se to naše nespání moc nelíbilo, ale koneckonců mám narozeniny :-). Taky jsem dostala nějaké dárky: dvoje kraťase, košili, hřeben, sponky, zrcadlo a náramek. Byla to přesně ta letní party, jakou jsem si přála v tipech na prázdniny... Díky!

všichni
všichni
Nelinka s dárky- co tam asi bude?
Nelinka s dárky- co tam asi bude?

A jak si vytvořit stejnou dekoraci, jako jsem měla na party? Potřebujete jen krepový papír v různých barvách, provázek a nůžky.

1. Vystřihněte si z krepového papíru obdélník o velikosti 20×13cm. Přehněte ho napůl přes delší stranu (vznikne 10×13)
2. Nastříhejte přehnutý papír na úzké proužečky, ale nahoře nechte 1-2 cm neprostřihnuté
3. Rozložte papír a začněte ho úzce motat.
Svažte smotanou nerozstřiženou část těsně u třásní k sobě a je to! Takovýchto třásniček vytvořte několik a zavěste je jako girlandu. 


Tohle jsou pozvánky pro Nelčiny kamarády. Ne všichni mohli přijet, přesto bylo plno!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky